Salut

S’aconsella que els dimarts i els dijous els alumnes portin fruita o fruits secs. Esmorzars saludables.

Per tal de no generar residus, recomanem utilitzar les carmanyoles per portar l’esmorzar, que han d’estar marcades amb el nom.

Cal comunicar al tutor/a qualsevol problema de salut que el nen/a pugui tenir.

En cas d’existència de paràsits (polls), l’escola avisarà a la família perquè vingui a recollir el seu fill/a per fer el tractament.

En cas de malaltia infecciosa (conjuntivitis, xarampió, varicel.la…), l’alumne/a no podrà assistir al centre fins que es recuperi.

No s’administraran medicaments. Només en casos excepcionals es podran donar amb una autorització de la família acompanyada d’una prescripció mèdica (l’autorització la trobareu  a consergeria).

Aniversaris

En compliment de la normativa del Departament de Salut no es permet que els/les alumnes portin esmorzars casolans per celebrar el seu aniversari. Haurà de ser un petit àpat (croissants, coca, galetes…) que no sigui elaborat a casa.