Menjador

Servei de menjador.

El centre disposa de menjador escolar, que s’organitza d’acord al que disposa el Decret 160/1996, de 14 de maig, i seguint el preceptiu pla de menjador escolar que l’empresa responsable elabora a l’efecte. Aquest pla seguirà criteris alimentaris i educatius, i inclourà tant l’organització dels àpats com el desenvolupament d’activitats educatives de lleure per part de l’alumnat.

El funcionament i gestió del menjador escolar és responsabilitat de l’empresa que l’Ajuntament de Sabadell contracta per a gestionar els menjadors escolars de la ciutat.

Pel que fa a l’alumnat, aquest es regirà per les normes generals del centre establertes en aquestes NOFC.

L’horari de menjador ocupa la franja interlectiva de migdia, temps en què l’alumnat està sota la responsabilitat de l’equip de monitores que l’empresa estipuli.

És responsabilitat de l’empresa adjudicatària vetllar pel manteniment, conservació i reparació si s’escau, dels materials del centre que es puguin malmetre pel seu ús en horari de menjador.

Pràcticament tots els usuaris de menjador són becats ( entre el 50% i el 100%). Es fa servir el sistema de compactació per tal que l’alumnat pugui aprofitar el recurs, ja que de l’altra manera ( pagant la part no subvencionada) no se n’aprofitaven-