entrades i sortides

5.2  Entrades i sortides del centre.

L’alumnat d’Ed. Infantil i de Primària accedirà al centre per la mateixa porta. Una de les portes de la Plaça Karl Marx. Tots els alumnes entren directament a les aules sense fer fileres. Els mestres ja estan a les aules quan els alumnes van arribant.

Excepcionalment en aquest temps de pandèmia s’han habilitat altres portes d’entrada. Durant el curs 20-21 tres portes. Durant el curs 21-22 dues portes.

Els pares i mares de parvulari, primer i segon entren fins les aules per acompanyar-los. La resta d’edats van sols fins les aules.

Excepcionalment en aquest temps de pandèmia limitem les entrades de pares i mares per evitar contactes.

Sempre que els pares vulguin comunicar alguna informació o intercanvi amb el tutor-a ho facilitarem mirant de no destorbar l’atenció de l’alumnat. Volem sempre facilitar la comunicació pares-mestres per una bona convivència i confiança.

Puntualitat: Si els alumnes arriben al centre després de l’horari establert i la porta està tancada (es tanca entre cinc i deu minuts després de l’hora d’entrada), se’ls facilitarà l’accés però se’ls demanarà el motiu del retard . El tutor portarà el registre dels alumnes que arriben tard i en els casos reiteratius, es parlarà amb les famílies per millorar aquestes situacions.

A partir de tercer quan un alumne ha de sortir fora de les hores habituals, ha de portar necessàriament una autorització escrita del pare, mare i/o tutor legal i, si no té autorització per marxar sol, és necessari que els pares el vinguin a buscar a l’escola o ho demanin via telefònica.

Tot l’alumnat serà donat en mà d’un adult responsable, a no ser que els pares l’hagin autoritzat per escrit a marxar sol o amb el/s seu/s germà/ns gran/s. A partir de 3r l’alumnat pot marxar sol cap a casa a no ser que la família digui el contrari.