Beques i ajuts

Utilització dels recursos materials. Beques i ajuts

L’escola destinarà íntegrament els diners que rep, tant per part de les entitats locals com del Departament, a cobrir les necessitats de l’alumnat pel que fa a llibres de text, material escolar, activitats complementàries.

Rebem ajuts per a llibres i material didàctic de l’Ajuntament de Sabadell. Aproximadament uns 60 € per alumne. I aproximadament un 80% d’alumnat amb la beca concedida.

Rebem també ajuts per extraescolars. Cada activitat suposa una despesa per nen de 25 € per tot el curs. La diferència del cost total de l’activitat la posa l’ajuntament amb la subvenció.

També rebem uns ajuts suplementaris del departament d’ensenyament per a llibres de lectura i de text i material didàctic.

A través del Pla Educatiu d’entorn ens poden arribar ajuts per a tallers d’estudi assistit, per a estades d’anglès ( aquest curs escolar 19-20) ….

Des de serveis socials també rebem ajuts suplementaris per a algunes famílies que es consideri necessari.

Les beques de menjador són concedides amb diferents percentatges: 50%, 100% i 90%. Actualment hi ha un 60% d’alumnes becats.