Parlament 5è
Aquí teniu les fotos de la visita dels nens i les nenes de 5è al Parlament de Catalunya. A veure què us semblen…
Aquí teniu les fotos de la visita dels nens i les nenes de 5è al Parlament de Catalunya. A veure què us semblen…
Els nens i les nenes de 3r vam estar l’altre dia a l’hort plantant unes mongetes que segur que quan creixin estaran boníssimes!!
Hola a tothom! Ja tenim aquí les fotos de la visita dels nens i nenes de 3r al Museu de Terrassa. Esperem que us agradin.
Segueix-nos!