Els infants d’Infantil celebren la Festa Pirata al menjador! 🏴‍☠️

Al llarg del curs, els nens i nenes d’Infantil han estat treballant de valent els hàbits relacionats amb els àpats: tastar aliments nous, utilitzar correctament els coberts, mantenir una actitud respectuosa a taula, i seguir una alimentació equilibrada. Des del menjador, hem acompanyat aquest procés establint petits objectius que, amb esforç i entusiasme, han anat assolint.

Per posar punt final a aquest aprenentatge i celebrar tot el que han aconseguit, hem organitzat una Festa Pirata molt especial! Durant un migdia ple de diversió, el menjador s’ha convertit en un vaixell pirata on no han faltat els barrets, els monocles i moltes ganes de passar-ho bé.

Ha estat una jornada festiva on, a més de compartir rialles i moments especials, hem reforçat valors com la cooperació, el respecte i l’alegria de compartir els àpats amb els companys. Volem felicitar tots els infants per la seva evolució al llarg del curs.

Bon vent i barca nova, petits pirates!

Cliqueu sobre la fotografía per veure el recull.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut