Avui dilluns hem encetat el Campionat d’escacs 2018 de l’escola Àngel Guimerà . Un plafó, al vestÃbul principal del centre, anirà informant dels emparellaments i les classificacions durant les pròximes setmanes.
El campionat tindrà lloc al menjador de l’escola a l’hora del pati. Cada ronda de joc es desenvoluparà en tres jornades, donat l’important nombre d’inscrits. la primera de les quals els dos primers dies hà bils setmanals; la segona a mitja setmana i, la tercera els dos primers dies hà bils de la segona setmana. Es preveu fer un tall dels participants a mig campionat, pels vols de les vacances de setmana santa, a fi de poder acabar el torneig a principis del mes de maig.
En total hi participen 102 alumnes, de manera totalment voluntà ria, de 2n fins a 6è. Hi haurà , inicialment, premis per als tres primers classificats/des, un premi a la millor jugadora (en clara minoria numèrica), aixà com un premi per al millor classificat/da de cada nivell, a més a més d’un altre per a la classe que aconsegueixi més punts en finalitzar el campionat.
Per ara tots són nervis i mà xima espectació, com podreu veure en les fotografies, si cliqueu la imatge de la sala de joc.



