QUÈ HEM TREBALLAT SOBRE ELS ANIMALS MARINS?

El treball dels animals marins està en la recta final. Us volen mostrar les activitats que hem fet durant tot aquest trimestre sobre aquest tema. Les ja publicades:

I d’altres:

EXPERIMENTEM

Durant el treball dels animals marins, també ens han sorgit altres dubtes com, perquè l’aigua del mar és salada i la del rius dolça?

FOTOS DE L’EXPERIMENT

OBSERVEM

Hem pogut gaudir durant molts dies observar el fons marí en 3D .Hem vist dofins, taurons, tortugues i altres animals mitjançant unes ulleres màgiques i els cromos d’una col·lecció que fa uns anys va promoure un supermercat. Ha sigut molt interessant el que veiem, a més que hem fet un gran aprenentatge …a esperar i a tenir cura d’un objecte valuós!!!

FOTOS ULLERES MÀGIQUES

MAPA CONCEPTUAL

Els conceptes més treballats dels animals marins han sigut:

  • Què mengen?  Herbívors, omnívors i carnívors.
  • D’on neixen? Vívípars, ovípars i ovovivípars
  • Com són? Invertebrats o invertebrats

COSES RELACIONADES AMB ELS ANIMALS MARINS

Alguns infants van portar a l’aula per compartir objectes i llibres relacionats amb el món marí. Desprès de que l’objecte passés la quarantena els vam poder observar i compartir.

FOTOS DE COSES PORTADES A L’AULA REFERENTS ALS ANIMALS MARINS

Un d’aquests objectes va ser molt dferent, ja que era un ou ( de joguina), el LLUC ens el va portar i  vam poder veure tot el procés del trencament de l’ou fins que va sortir UN NARVAL.

FOTOS DEL PROCÉS D EL’OU

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut