VOLS CONÈIXER EL GERBERT D’ORLHAC?

El departament encara no ha informat de quan es portarà a terme la preinscripció (tant telemàtica com presencial) pel curs vinent. Quan sapiguem les dates exactes i les mesures de seguretat a prendre, ho farem públic al web. Mentrestant, us convidem a veure el nostre projecte i a realitzar una visita virtual  des de l’aire per conèixer millor la nostra escola.

Moltes gràcies Luis, per fer aquesta bonica gravació de la nostra escola i compartir-la amb nosaltres!

I aquí us deixem un bonic àlbum il·lustrat que vam explicar el dia de les portes obertes.

S’acosta el dia de l’aniversari d’en Miquelet. Els pares, és clar, li han de fer un regal. En Miquelet vol un bon regal, però els pares no saben què li pot fer il·lusió de debò.