RE inaugurem la biblioteca

Bones famílies!

La setmana passada els nens i nenes de l’escola vam inaugurar la nova biblioteca!!! Després de gairebé dos anys sense poder anar va ser mooolt emocionant! Després d’ensenyar-nos cada racó de la biblioteca, la Núria ens va explicar un conte molt bonic!

Estem feliços i felices de què a partir d’ara puguem gaudir altra vegada d’aquest lloc taaaan increïble de la nostra escola!

Una nova biblioteca aconseguida amb l’esforç personal  i inversió de la comunitat educativa implicada en aquest projecte: AFI, Paidos i Escola on segur que compartirem grans moments!
Us compartim les fotos del moment al següent enllaç