PORTES OBERTES 2020

Gràcies per pensar en la nostra escola com a centre per a l’educació dels vostres fills i/o filles. Família i escola de la mà!

A la jornada de portes obertes us presentarem el projecte educatiu, la metodologia, les activitats del dia a dia i farem un passeig acollidor per les nostres instal·lacions.

També l’AFI (Associació de Famílies d’infants) us explicaran la seva vivència al Gerbert i Paidos us explicarà el servei d’acollida matinal, menjador, educació en el lleure i extra escolars.

Resultado de imagen de formulario dibujo" Per tal de resoldre els dubtes que pugueu tenir i donar una millor resposta a les vostres inquietuds, us demanem, si us plau, que ompliu aquest formulari.