“L’hora del conte”

Com ja recordareu la Núria Vouillamoz, bibliotecària de la nostra escola, va ser guardonada amb el Premi de Pedagogia Marta Mata 2022 que concedeix l’Associació de Mestres Rosa Sensat, amb un treball que recollia les pràctiques de lectura que desenvolupa a la biblioteca del Gerbert d’Orlhac.

Compartim amb vosaltres, amb molta il·lusió, que acaba de publicar-se el llibre que va ser premiat. El seu títol és L’Hora del Conte, recer de lectura. Converses al voltant dels àlbums a la biblioteca escolar, que la Núria ha volgut dedicar a tots els infants que, any rere any, l’han acompanyat en la descoberta de la lectura i han compartit amb ella moments de gran emoció a través d’històries meravelloses. Les seves pàgines us permetran conèixer de prop com gaudeixen dels llibres els vostres fills i filles a l’escola.

Celebrarem la publicació del llibre la diada de Sant Jordi. A les 9:00h, la Núria us rebrà a la biblioteca per explicar-vos el projecte de lectura que s’ha anat consolidant al llarg del temps i els motius que la van portar a recollir tota aquesta experiència en un llibre.

I, si a la tarda us passegeu pels voltants de la Rambla de Santa Mònica (Barcelona) entre 17:00h i 18:00h, li farà molta il·lusió que l’aneu a veure a la parada de Rosa Sensat!

PODCAST    Radio retro portátil de onda corta, radio retro AM Spain | Ubuy