Laptops

Aquest trimestre , una família de 4t ens va comunicar que de la seva l’empresa GFT España ens podien fer una donació de laptops perquè els nens i nenes de l’escola tinguessin més eines digitals en dins l’aula. Des de l’escola vam estar molt contentes i agraïdes.
Ens hvan portar els aparells i la comissió digital ha preparat els ordinadors amb el format del Gerbert.
Ara les mestres de 4t ja estan fent propostes per treballar en el dia a dia com una eina més d’aprenentatge i assolint la competència digital.
Moltes gràcies per pensar en nosaltres i dotar-nos d’aquest material, li traurem molt de profit!

Si vols veure totes les imatges, clica aquí

«Hem de preparar els alumnes per al seu futur, no per al nostre passat»
Ian Jukes