El dia de la No-Violència i la Pau.

El dia 30 de gener és el dia de la No-Violència i la Pau. A l’escola ho hem celebrat amb diversos actes simbòlics. Aquesta jornada se celebra amb l’objectiu d’identificar actituds i accions que generen pau, de descobrir la pau a través de petits gestos quotidians i formes de relacionar-se i de fer comprendre als nostres alumnes que tots podem aportar pau al nostre voltant si ens hi comprometem.

La Núria de la biblioteca ens ha explicat contes per a treballar la Pau.

En Art hem dibuixat estrelles que penjarem en un mural col·lectiu, “Il·luminem per la Pau”.
I la Rosa Fité, una gran conta contes, ens ha explicat contes per a reflexionar sobre la Pau als petits de l’escola.

Si vols veure totes les imatges, clica aquí