“Dia Escolar per a la No-violència i la Pau”

El “Dia Escolar per a la No-violència i la Pau (DENIP) neix l’any 1964, i és fundada pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal i Vidal per tal de propugnar una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. Es va escollir aquest dia perquè és l’aniversari de la mort de Mahatma Ghandi,  fundador de la no violència i defensor de la pau mundial com a vincle d’unió de totes les nacions.

Dilluns 30 de gener és el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, i és per això que els infants d’Educació Infantil i Primària hem fet diverses activitats de reflexió, de debat, de dibuixar, de pensar i escriure, explicació de contes, poesies…també ha vingut la Rosa Fité i ens ha explicat unes històries molt boniques a la Comunitat de petits i entre tots i totes hem fet a la pista de l’escola un arc de Sant Martí preciós.

Aquí teniu un recull d’imatges de totes les activitats realitzades

Aprendre a resoldre els nostres conflictes sense violència constitueix un camí que ens acosta a la Pau.

LA PAU LA CONSTRUÏM ENTRE TOTS