Dia de la música

Arriba el dia de Santa Cecília, aquest dia l’escola s’omple de música i tots i totes gaudim escoltant diferents instruments i cançons de la mà d’equips professionals, “amateurs”, estudiants i de familiars que ens ajuden a fer que aquest dia sigui tan especial.

Aquest curs hem gaudit de l’espectacle”La Cuca Viu” (Violí, Bombardí, Acordió Diatònic, Cajón i altres instruments de percussió) que interpreten poemes de la Joana Raspall amb música. Hem escoltat un quartet de vent (clarinet, flauta travessera, trompeta i trombó de vares) i “Petits concerts” a diferents espais de l’escola.
Moltes gràcies a totes les persones que han fet que els infants del Gerbert gaudeixin d’aquest dia ple de música!

Si vols veure un petit recull de les imatges d’aquest dia, clica aquí