Certamen de lectura en veu alta

Un any més l’escola ha participat en el Certamen de lectura en veu alta, presentant-se en totes les categories.

QUARTS DE FINAL:

El passat 14 de març vam participar a quarts de final amb diferents representants de l’escola.

• Categoria Grumets Vermells: Queralt Genebat
  • Categoria Grumets Verds: Martina Valle
  • Timoners: Irma Osorio

Totes tres ho van fer molt bé, finalment va passar a les semifinals la Irma Osorio, en la categoria de Timoners. Felicitats a totes!!!

A continuació podeu veure les fotografies i vídeos d’aquests quarts de final.

Quarts de final Certamen de lectura en veu alta

SEMIFINALS:

La nostra representant a les semifinals del certamen de lectura, en categoria de Timoners: Irma Osorio, va fer una lectura en veu alta excel·lent i va viure una experiència única que formarà part del seu bagatge tot i no haver estat seleccionada per a la final. L’hem felicitat i valorat molt l’esforç en la lectura  i la superació de la timidesa i inseguretat en llegir davant de públic divers.

Tot seguit podeu veure fotografies i vídeos:

Semifinals Certamen de lectura en veu alta