Celebra una festa de Sant Joan única

Benvolguts/Benvolgudes

Una any més estem a les portes de la revetlla de Sant Joan i us fem arribar informació respecte la campanya i les accions divulgatives programades des del Departament d’Interior de la Generalitat:

• Pel que fa a infants i joves, s’ha programat la representació del’obra de teatre A foc lent el dimecres 9 de juny a les 11 hores. Les escoles i tothom que hi estigui interessat podrà accedir en directe en reproducció en línia (streaming) a través del canal Youtube del Departament d’Interior. Trobareu l’enllaç i la informació a la  web: interior.gencat.cat/revetllaescola. Posteriorment en aquesta web l’obra estarà disponible enregistrada per tal que cada escola pugui projectar-la d’acord amb la seva agenda escolar. L’obra està pensada per a escoles i entitats de lleure i qualsevol altra que treballi amb joves.
  • Respecte la resta de material divulgatiu (cartells, càpsules, infografies)s’aprofitarà el mateix material que es va difondre l’any passat amb alguns retocs, i  estarà disponible a la web Revetlla segura (http://interior.gencat.cat/revetlles).

En relació amb les mesures Covid-19  s’aniran actualitzant en funció de l’evolució epidemiològica, i tota la informació s’anirà publicant a la web de malalties emergents (interior.gencat.cat/malaltiesemergents)

Us agrairíem la vostra col·laboració en la difusió de la campanya.

Moltes gràcies

Salutacions cordials,