Cantata

El passat 17 d’abril de 2024, els nens i les nenes de 2n de la nostra escola van participar en el concert de la Cantata Infantil, juntament amb els infants del mateix nivell, d’altres escoles del municipi. L’escenari de l’Auditori de Sant Cugat del Vallès es va omplir de música quan es va alçar el teló i la narradora va començar a explicar la història de la cantata “L’hora perduda”, amb música de Jordi Domènech, poemes de Joana Raspall i text del conte de Clara Ripoll.
Va ser impressionant escoltar i veure més de 250 nens i nenes cantant i interpretant els moviments i diàlegs de la cantata amb tanta il·lusió i emoció!!!!!

Les veus dels infants van sonar molt i molt bonic, acompanyades pels pianistes Lourdes Pérez i Joan Ramon Company sota la direcció d’Albert Santiago i amb Clara del Ruste com a narradora!!!!!!!!! UN CONCERT ESPECTACULAR!!!!!!!

Pots llegir l’article que ha escrit Cugatmedia aquí