Benvinguts i benvingudes al nou curs 2023-24

Sembla mentida però sí, l’estiu es va allunyant, i de sobte, com si el temps no hagués passat, és 6 de setembre i tot torna a començar.

Obrirm de nou les portes de la nostra escola, sense oblidar els qui, d’una manera o altre, ens han deixat i donant la benvinguda als nouvinguts: infants, famílies i professionals.

Enguany, amb més força que mai, ens caldrà encarar el curs amb energia, ganes i tenacitat, intentant facilitar entre tots i totes tot allò que ens toqui encarar.

Traiem-nos “la son de les orelles”, omplim les motxilles d’il.lusió, emocions, i ganes de compartir moments amb els amics i amigues, mestr@s, monitors/es, i tot el personal que treballa a l’escola.

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar!

L’equip Gerbert