Ajuts de menjador escolar

Benvolguts/es

Per garantir la suficiència alimentària dels infants i adolescents que estan rebent aquest curs ajut de menjador escolar a centres d’educació infantil, primària i secundària, tant des de la Generalitat de Catalunya com per part de l’Ajuntament estem preparant targetes moneder per totes les famílies. Les càrregues de les targetes serà de 4 euros per infant/adolescent, per cada dia que els centres estiguin tancats.

Durant aquesta setmana es farà la distribució de les targetes. Des del nostre Servei ens posarem en contacte amb totes les famílies beneficiàries per informar del lliurament a domicili de les targetes.

Si teniu consultes, us podeu posar en contacte al telèfon de l’Ajuntament  (935 657 000 ext. 2530) o per correu electrònic: serveissocials@santcugat.cat