Acte d’inici del curs escolar: L’educació en temps d’incertesa

L’acte d’inici del curs escolar 2020-2021 organitzat pel Departament d’Educació va tenir lloc el dijous, 3 de setembre, en format telemàtic.

L’ordre de l’acte va ser el següent:

9.30 h Benvinguda i presentació del cicle de conferències “L’educació en temps d’incertesa”, a càrrec de la Sra. Mar Camacho, directora general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital.

9.40 h Conferència inaugural, a càrrec del Sr. Francesco Tonucci, pedagog expert i investigador del Centre Nacional de Recerca d’Itàlia. Aquesta conferència s’emmarca en un nou cicle de conferències que sota el títol “L’educació en temps d’incertesa” pretén generar, amb la col·laboració de persones expertes i de reconegut prestigi en el món educatiu, un debat pedagògic profund que permeti orientar l’acció educativa en el context actual i, alhora, avançar en qualitat i equitat al conjunt del sistema educatiu català.

10.40 h Cloenda de l’acte, a càrrec de l’Hble. Sr. Josep Bargalló, conseller d’Educació.