OBERTURA DE L’ESCOLA GARBÍ!!

Benvolgudes famílies!

L’equip de mestres de l’escola estem molt contents de comunicar-vos que a partir del dia 1 de juny tornarem a l’escola!!

Us compartim una infografia amb informació general sobre la reobertura dels centres educatius i altres documents que recullen les instruccions de com realitzarem l’obertura de les escoles del 1 al 19 de juny.

Recordem que l’assistència no és obligatòria i que NO es realitzaran classes lectives, ja que el curs escolar continua amb el treball telemàtic fins al 19 de juny.

Els alumnes que assisteixin a l’escola, cal que el primer dia portin la declaració responsable degudament emplenada i signada.

Per a qualsevol dubte o consulta ens trobareu a l’escola o podeu trucar per telèfon al 977827127.

DECLARACIÓ RESPONSABLE INFANTIL

DECLARACIÓ RESPONSABLE PRIMÀRIA