LA FESTA DE CARNESTOLTES

Com cada any, a l’escola hem celebrat la festa del carnestoltes. Els nens/es de 1r i 2n van fer un carnestoltes que era un personatge amb cap de zebra i mans de cranc.

Vam celebrar aquesta festa durant una setmana. El primer dia, anàvem tots disfressats del què volíem i  vam fer una desfilada a la pista davant d’un jurat. Aquest va votar i va donar premis valorant diferents aspectes.

Cada dia els nens/es de 6è ens comunicaven una consigna  per l’endemà i llavors els nens/es de 5è passaven per les classes a fer fotos.

L’últim dia, el dimecres de cendra vam anar vestits de negre i després del pati els nens/es de 3r i 4rt vam cantar ”El pobre carnestoltes”i els de 6è “A setze, a setze…” Després, tots junts vam ballar la mateixa dansa per cursos.

I finalment vam ballar tota l’escola en una mateixa rotllana.

Aquest carnaval ha estat fantàstic!!!