La Castanyada a 6è

El 30 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola. Com cada any va ser una tarda bonica compartint una bona estona famílies, alumnes i mestres. Com ja és una tradició cada classe va preparar un petit plat de menjar i un joc que calia fer per aconseguir tastar el que havien fet. Nosaltres, 6è, vam preparar un joc que es deia castampolla que consistia en passar-se una castanya amb mitges ampolles decorades per nosaltres mateixos. Si ho aconseguies, rebies unes quantes castanyes i panellets dels que vam fer a la residencia amb els avis.

En definitiva, va ser una tarda molt divertida amb molt bon ambient al nostre pati.