ESPORT BLANC ESCOLAR

Enguany, com en cursos anteriors, els nens i nenes de 3r i 4t de l’escola de Bagà hem anat a esquiar gairebé de franc, gràcies al Consell Comarcal del Berguedà.

Han estat  sis sessions d’esquí: tres de fons a Lles i l última a Tuixent ; dues d’esquí alpí a la Molina  que duraven tres hores cada una i una de surf de neu, també, a la Molina que va durar quatre hores.  L’esquí alpí  consisteix a baixar per les muntanyes a més o menys velocitat.  El surf de neu es practica damunt d’una planxa col locant els dos peus junts i mantenint molt bé l’equilibri. I l’esquí de fons  es fa lliscant per dins les traces i donant  impuls amb els pals, cosa que requereix més esforç físic.

Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradat practicar diferents modalitats d’esquí.

Seria una pena viure a prop de les estacions d’esquí i no saber esquiar. De grans podem treballar de monitors d’esquí o gaudir esquiant els caps de setmana.