EBE esquí alpí

Seguim amb l’Esport Blanc Escolar!

Els dies  3 i 10 de febrer, els alumnes de cicle mitjà vam fer esquí alpí a la Molina.

El material ha canviat, ja no portem esquís estrets amb escates i botes que semblen vambes, ara semblem robots quan caminem i costa saber qui és qui perquè tots portem  casc.

Els que no ho havíem fet mai, hem après molt de pressa i en la segona sessió ja vam poder agafar el telecadira.

L’últim dia, després de dinar, vam agafar el telecabina fins el niu d’àliga i allà vam baixar per uns tobogans de neu. Ens ho vam passar molt bé!

Aquí us deixem les fotografies.