EBE- ESPORT BLANC ESCOLAR

Durant 6 dilluns del mes de gener i febrer nosaltres, 3r i 4t, vam anar a Tuixent i a la Molina a fer snow, esquí alpí i esquí de fons.

Cada dia agafavem l’autobús per anar fins a les pistes i allà ens esperava el nostre monitor per ensenyar-nos coses noves. Ens van ensenyar a fer la cunya, a baixar les baixades correctament, a frenar, a agafar impuls, etc.

Els alumnes de 4t van anar-hi un dia més per fer la graduació. Els van regalar: una tassa, una medalla, una bossa, un diploma i un gorro.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses. Encara que feia una mica de fred hi voldríem tornar.

Ibai,Anna,Noa i Chloe

Si cliqueu damunt d’aquestes dues fotos en podreu veure moltes més!!!

FOTOS DE L’EBE 2023  (3r i 4t de Primària)

Esport Blanc Escolar (3r i 4t)

GRADUACIÓ DE L’EBE 2023  (4t de Primària)

Graduació EBE 2023 (4t)