NADALES A LA RESIDÈNCIA

Anem a la residència

El dijous 20 de desembre, els nens i nenes de 6è, 5è i 4t vam anar a la residència per cantar nadales amb els avis i àvies.

Vam sortir de l’escola a les 11:20 per arribar allà una mica abans de les 11:30 que és quan vàrem començar a cantar.

Vam cantar aquestes nadales: 4t: La pastora Caterina i The rock age, 5è : Quan somrius, És un desig i Arre borriquito i els nens i nenes de 6è van cantar: Ara és nadal de L’exus, Let it be, Les dotze van tocant i Escolta-ho en el vent amb la flauta.

També vam cantar 4t, 5è i 6è amb la companyia dels avis: Ara ve nadal, els avis  tocaven la pandereta per acompanyar-nos.

Els avis van estar molt contents i nosaltres també.