La Castanyada

La sortida de la castanyada

El dia 30 d’octubre, els nens i nenes de cicle mitjà, vam anar al circuit de motos de Bagà a celebrar la castanyada.

Vam sortir de l’escola en direcció al cementiri nou, agafant un camí de terra i pedra fins a arribar al lloc.

Allà ens vam dividir en grups per fer diferents activitats, com cantar una cançó de la castanyada i practicar malabars amb castanyes.

Després de dinar vam tornar a fer jocs al pati de l’escola com: rodolins, paperines, llançament de castanyes i per finalitzar vam haver de dir els ingredients per fer els panellets.

Ens ho vam passar  molt bé!

Els alumnes de 3r