Esport Blanc Escolar Snow

Els nens i nenes de 3r i 4t vam participar a les classes de snow els dies 29 de gener i 19 de febrer. Vam anar a la Molina i va fer sol. Vam compartir el bus amb els nens i nenes de l’escola de Sant Jordi i vam anar amb la Lara, la Montse i l’Ingrid.

Quan arribàvem a la Molina , esmorzàvem al Pícnic i després anàvem a buscar el material i fèiem els grups. Uns anàvem amb el Sasha, l’Alicia, … i molts altres monitors.

Ens van ensenyar a baixar baixades, a posar-nos la taula, a frenar, a derrapar, …

Ens van agradar molt els monitors i baixar baixades, però no ens va agradar tan pujades.

Snow 29/1/2018 Snow 19/2/2018