SETMANA DE SANT JORDI

Durant la setmana de St.Jordi s’han realitzat diferents activitats a l’escola per celebrar aquesta diada.: manualitats, padrins lectors, lectures i dramatitzacions de la llegenda,….

• El dimarts 23 d’abril pel matí es va fer l’acte intergeneracional a la plaça Tiraval amb una gran afluència de participants, des de l’Escola Bressol Esquirol, El club de lectura, la Residència d’avis, l’Institut Alt Berguedà i l’Escola Galceran de Pinós amb el suport de l’Ajuntament de Bagà.                   Des de l’escola vam ballar diferents danses:

EI 3, 4 i 5: Ball de la civada

P1 i 2:  Patatuf

P3 4: Ball de cascavells

P5 i 6: Tio fresco

I en un gran acte de germanor,  tots junts vam ballar la sardana: Bell Bagà que va sortir molt bé!!!

Per la tarda tots els cursos van anar sortint de l’escola per anar a veure les parades de llibres i roses pels carrers de Bagà, i vam comprar llibres per cada classe.

• El dimecres 24 d’abril el grup de P6 va anar a la Residència d’avis a compartir uns bonics poemes amb ells. I els grups de P3,4 i 5 van anar al Casal de la Vila a veure l’obra de teatre “L’hospital tranquil” representada per alumnes d’ESO de l’Institut Alt Berguedà.
  • El dijous 25 d’abril el grup de P1 va anar a la Residència d’avis a escenificar “La llegenda de St.Jordi”.

El divendres 26 d’abril es va fer Bibliopati i després del pati, el grup d’infantil I4 va escenificar la “Llegenda de St.Jordi” al pati per tota l’escola i els grups I3 i I5 van ballar una dansa conjunta.                                                                                                                                                                                      Hem gaudit d’una bonica setmana i us animem a veure les fotos i vídeos dels diferents actes, clicant a la imatge.

Aquí teniu també la LLEGENDA DE SANT JORDI, representada per I4

Alumnes de P3