LA CASTANYADA

El passat dia 30 d’octubre, per no perdre la tradició, vam celebrar a l’escola la festa de la castanyada. Va ser un dia molt atrafegat de feina, però, a la vegada molt festiu i divertit.

Al matí, cada classe va preparar, amb molt entusiasme, un plat i un joc per exposar a la seva paradeta i els nens/es de 6è,  com és habitual, van tallar les castanyes per poder-les torrar després.

A la tarda, es va poder fer la festa al pati perquè el bon temps ho va permetre i la novetat d’aquest any va ser que els nens/es de l’escola bressol també van formar part d’aquesta celebració preparant una parada com els altres cursos.

Va ser una festa molt lluïda gràcies a la col.laboració de tots i totes: nens/es, mestres, famílies…

Moltes gràcies a tots/es per fer-ho possible!