PLATAFORMA VIRTUAL CLASSROOM

Benvolgudes famílies,

En aquesta situació de confinament que ens trobem el claustre de l’escola estem treballant en nous sistemes per poder treballar des de casa, s’ha començat amb l’aplicació Google Classroom de 3r a 6è, i properament s’anirà ampliant als altres cursos de l’escola.

Aquesta aplicació permet crear tasques i feines perquè l’alumnat pugui anar treballant i també es pot mantenir una comunicació més propera amb el/la mestre/a.

També és molt important que us impliqueu en el procés d’aprenentatge dels vostres fills/es i marqueu unes rutines on s’inclogui un temps per fer feina de l’escola i que ho pugueu compartir amb nosaltres.

De moment no hi ha cap data marcada de retorn a l’escola, per tant us demanem una mica d’esforç i col·laboració.

Moltes gràcies

Restem a la vostra disposició

Equip de mestres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *