Com és tradició de cada any, l’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, el 23 de març, tots els nens/es de l’escola vam participar a la plantada d’arbres.
Hi havia nou grups amb nens i nenes barrejats de diferents cursos i gairebé tots vam anar al passeig Gibellàs direcció al cementiri, menys un grup que va anar al casal i un altre que es va quedar a l’escola. Els treballadors de la brigada de l’ajuntament ens van ajudar i ens van deixar les eines per poder treballar millor. La Carme Alcántara del Parc Natural ens va portar els cartells amb el nom de cada arbre, els noms dels nens i va fer les fotos.
Al Passeig Gibellàs es van plantar tres tipus d’arbres diferents: noguers, til·lers i cirerers. Al casal es van plantar flors i al pati de l’escola es va plantar flors i, també, fia-faia. A cada arbre hi vam penjar un cartell amb el nom de l’arbre i els noms dels nens/es que hi havien participat.
Després de fer la feina, vam esmorzar tots junts coca i xocolata al costat del cementiri i vam tenir uns estona d’esbarjo per jugar.
Vam passar un matí molt divertit. Esperem repetir aquesta activitat l’any que ve!




