EL PROTAGONISTA EI3/EI4

Al llarg de tot el curs, l’alumnat d’EI3/EI4 han treballat el protagonista de la setmana, un projecte que fomenta la llengua oral i la llengua escrita. Cada setmana, un alumne/a presenta el seu treball davant dels seus companys/es, porta una joguina de casa per compartir amb els altres i té uns privilegis (escollir el conte per fer la lectura en veu alta, ser el primer de la fila per sortir de l’aula,…)

El seu treball s’exposa a la cartellera del passadís i un cop finalitzada la setmana, se li entrega un petit àlbum amb el recull de tots els dibuixos que li han fet els infants de l’aula.

A continuació, clicant la imatge veureu la foto de tots els nostres protagonistes. Han fet fet una gran feina! Felicitats!