TROBADA ESCOLES ESBART

El passat 6 de febrer vam fer una trobada d’escoles de l’Alt Berguedà per mostrar les danses que es van aprendre arran d’un curs de formació de dansa que ens va fer l’Esbart Cadí i amb l’objectiu de ballar-les a la festa de l’arròs.

Va ser una trobada on ens vam ajuntar uns 300 alumnes de les escoles de Guardiola, la Pobla de l’Illet, la ZER de l’Alt Berguedà i 1r d’ESO de l’institut.

Cada cicle va ballar una dansa diferent: l’alumnat d’Educació Infantil va ballar el Ball de la Civada, els de Cicle Inicial la dansa de Punta i Taló de Llarven, els de cicle mitjà el Ball de Cascavells de Cardona i els de cicle superior juntament amb 1r d’ESO van ballar El Rogle.

Durant la jornada, l’Esbart Cadí també ens va voler fer una mostra d’una de les seves danses. Si cliqueu a la foto, podreu veure l’àlbum d’aquest dia tant magnífic.