Nadal a l’escola

Durant aquests últims dies de trimestre els i les alumnes de l’escola hem estat celebrant el Nadal. Dilluns vam anar a fer una cantada de Nadales a la residència Fundació Salarich. Tant els avis com nosaltres vam poder gaudir de les nadales que havíem preparat.

Dimarts les vam fer al carrer i també ens va agradar molt. A mig camí, l’associació de comerciants ens va pagar l’esmorzar i vam acabar cantant tots a la plaça Porxada.

Si cliqueu a la imatge, podreu veure les fotos de les cantades a la residència i al carrer.