Colònies al Cda de Juneda

L’alumnat d’I5 a 6è han estat uns dies de convivència al Camp d’aprenentatge de Juneda. Allà han gaudit de l’entorn rural i la vida al camp. Així doncs, han estat realitzant treballs de la granja com alimentar als animals, han netejat els diferents espais i han estat en contacte molt directe amb ells.

A més, han plantat al planter perquè altres nens i nenes ho puguin plantar a l’hort i han collit algunes verdures per portar-les a la cuina i per donar als animals.

També ha sigut fascinant fer el seu propi pa i preparar una part del seu àpat, observant, manipulant i seguint els passos per aconseguir fer mantega, estics de pollastre i mandonguilles de pollastre!

Per acabar, una de les experiències més profitoses ha estat fer d’apicultors, ja que han après un munt de coses sobre les abelles i un cop han tornat a l’escola han compartit tot allò que més els ha sorprès amb els seus companys i companyes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *