Oferta extraescolars curs 22/23

Benvolgudes famílies,

L’AFA es complau d’oferir pel proper curs 22-23 un canvi d’empresa d’activitats extraescolars. A partir de setembre aquesta oferta estarà gestionada per MIR SPORTS. Com podreu apreciar, es tracta d’una empresa molt competitiva que ofereix tot mena d’activitats extraescolars adaptades a les edats dels nostres infants a uns preus molt més assequibles.

Recordem que les activitats extraescolars comencen a l’octubre i que es farà una xerrada informativa (MIR Sports i Play Code Academy) per aclarir tots els dubtes que puguem tenir! Pel que fa la natació, sabrem alguna cosa al mes de setembre!

A continuació, us adjuntem l’horari de l’oferta pactada de MIR Sports amb els preus mensuals de cada activitat i tota la informació necessària per poder començar a fer les incripcions!

Extraescolars_Curs_22-23_Escola_Font_Freda_Mir_Sports

Horari_Extraescolars_Mir_Sports