Els alumnes i les alumnes d’I5 han celebrat la seva graduació, un moment molt especial que posa punt final a la seva etapa d’Educació Infantil. Durant aquests anys han crescut, après, compartit experiències i viscut molts moments que els han ajudat a preparar-se per al seu pas a Primària.
L’acte de graduació va estar ple d’emocions, somriures i records, i va servir per celebrar tot el camí recorregut al costat dels companys, les famílies i els mestres.
Des de l’escola volem felicitar tots els nens i nenes per la seva evolució i desitjar-los molta il·lusió i èxit en aquesta nova etapa que començaran el proper curs.
Moltes felicitats a tots i totes! Us desitgem un molt bon estiu i una fantàstica entrada a Primària.
Podeu gaudir de les fotografies de la celebració a través del següent enllaç:
https://drive.google.com/drive/folders/1fs2NnEvASuV-7GjlqgaPIOavnY600n3G?usp=sharing

