VERDÚ

El divendres 17 de març els alumnes de Cicle Inicial vam fer una sortida a Verdú. Allà vam aprendre moltes coses del casc antic del poble i també de la vida d’abans al castell.

Vam aprendre coses del fang (temps de cocció, d’on s’extreu, per què surt de color negre…), vam poder fer de ceramistes i també vam veure com l’Enric ens feia una guardiola per l’escola en un moment. Aviat ens enviaran les nostres creacions i ens les podrem emportar cap a casa!

També vam poder jugar a un parc molt bonic de la vila i gaudir molt del bon dia que va fer.

Si cliqueu a la imatge podreu veure la resta de fotos:

img_4623

Vam tenir la gran sort que van venir a gravar a l’Enric Orobitg el mateix dia que nosaltres fèiem el taller, ens vam convertir en els protagonistes d’una notícia! Aquí teniu l’enllaç: