Tasques TERCER CURS – Setmana del 8 al 14 de juny de 2020

Benvolgudes famílies de 3r,

Us adjuntem les tasques per a la setmana vinent.

Setmana 9 – del 8 al 12 de juny
animals 4-tercer

També, tal i com i com vam quedar amb els nens i les nenes, aquesta setmana intentarem fer una altra vídeoconferència tota la classe (pels que puguin i/o vulguin). La idea és fer-la a les 18:30 hores el dimecres 10 de juny. Us passaré el link en un correu i així també aneu confirmant assistència.

Aquesta setmana també hi ha una tasca relacionada amb el comiat de l’alumnat de 6è, ja que lamentablement i per motius sobradament coneguts no els podran dir adéu a l’escola. La tasca està detallada al full d’explicació de tasques. Estaria molt bé que ho poguéssiu fer totes i tots ja que és un moment molt important pels companys i companyes que finalitzen aquesta etapa, i els ha tocat acomiadar-se d’aquesta manera tan estranya. El termini per enviar aquesta tasca és el divendres 12 de juny.

Afegeixo amb temps un recordatori per a tots/es aquells/es que vindran el dia 17 de juny a l’escola:

–          Portar el llibre “el meu carrer” (no és nostre i l’hem de retornar)

–          Porteu la motxilla per endur-vos tot el material vostre i arxivadors.

–          Qui tingui la bibliocarpeta també l’ha de retornar.

–          Qui tingui llibres de la biblioteca de l’escola o de la classe, que els porti.

Si no hi ha cap error són aquests els de la biblioteca:

Gabarró Mateos,Isaac EPRILOE 3 3098 La filla de Vercingetòrix
 Calafell Palomas, Guillem EPRILOE 3 2734 Corrupción a mogollón ¡y en 3-D! : una aventura de Mortadelo y Filemón
Torres Montferrer, Arnau EPRILOE 3 1843 Química divertida para gente despierta
 Mateo Vilardosa,Ariadna EPRILOE 3 4543 El projecte supersecret!
Mateo Vilardosa,Ariadna EPRILOE 3 1231 L’illa del tresor
Solé Aldomà,Gerard EPRILOE 3 2648 Mortadelo y Filemón. El preboste de seguridad
Solé Aldomà,Gerard EPRILOE 3 1897 âlbum còmic Mortadelo nº 51

Per l’alumnat que no vingui, ja mirarem d’acordar una manera per retornar els llibres.

Salut, ànims i força

Equip de mestres de cicle mitjà