Tasques QUART CURS – Setmana del 8 al 14 de juny de 2020

Benvolgudes famílies de 4t,

Us adjuntem les tasques per a la setmana vinent.

_4t tasques setmanals del 8 al 14 de juny
animals 4-quart

Aquesta setmana tornarem a provar de fer la reunió tots junts, serà l’última.

La meva proposta és aquest dijous a les 12h

Us passo l’enllaç:

Aquesta setmana hi ha una tasca relacionada amb el comiat dels/les alumnes de 6è, ja que no els podran dir adéu a l’escola. La tasca està detallada al full d’explicació de tasques. Estaria molt bé que ho poguéssiu fer totes i tots ja que és un moment molt important pels companys i companyes que finalitzen aquesta etapa, i els ha tocat acomiadar-se d’aquesta manera tan estranya. El termini per enviar aquesta tasca és divendres 12.

Afegeixo un recordatori per a tots/es aquells/es que vindran el dia 18:

–          Portar el llibre “el meu carrer” (no és nostre i l’hem de retornar)

–          Qui tingui llibres de la biblioteca de l’escola o de la classe, que els porti.

–          Porteu la motxilla per endur-vos tot el material vostre i arxivadors.

–          Qui tingui la bibliocarpeta també l’ha de retornar.

Per l’alumnat que no vingui, ja mirarem d’acordar una manera per retornar els llibres.

Salut, ànims i força

Equip de mestres de cicle mitjà