EL PROJECTE DE DIRECCIÓ A L’EDC

6.Concreció dels objectius a assolir i descripció global de l’organització i el funcionament del centre previstos en finalitzar el projecte de direcció

1-Millorar i mantenir el rendiment escolar i els resultats globals.

Ens trobem en una situació on la competència digital cada vegada té més importància, el fet del coronavirus ens ha fet plantejar i abordar l’actualització en plataformes com el moodle, el treball per videoconferència, articles en google drive i tota una sèrie d’aprenentatges en entorns de forma virtual que haurem d’anar implementant amb els nostres alumnes, per tant, també s’hauran d’ensenyar noves formes d’ensenyar i aprendre des dels nostres domicilis o inclús quan estem treballant a l’escola.

OBJECTIUS OPERATIUS ACTUACIONS RESPONSABLE TEMPORALITZIÓ AVALUACIÓ
Mantenir els resultats en
les 3 competències
lingüístiques.
– Anàlisi dels resultats.
– Concreció de mesures de suport tant
d’organització, com de metodologia i de
recursos.
– Formació d’agrupaments flexibles per treballar amb un número inferior d’alumnes per classe.
– Equip directiu. – Durant tot
el projecte.
– Revisar i analitzar els
resultats de les
competències bàsiques.

3-Optimitzar els recursos i la implicació que podem obtenir de les famílies.

Es buscarà augmentar també la participació de les famílies a través dels diferents canals de comunicació, correu electrònic, el web del centre amb les activitats que es proposin o els espais virtuals.

7- Concreció de recursos

Aquest projecte està basat perquè els recursos recolzin la visió estratègica del centre. I es tindrà en compte:

– Adquisició de recursos tecnològics que impulsin la innovació.

… però ens falten recursos tecnològics tot i que tenim material de robòtica finançat per l’Ampa…

Annex 2

ANÀLISI DAFO