SORTIDA DE GERMANOR DE LA COMUNITAT MITJANA

Aquest dilluns 6 d’octubre, la Comunitat Mitjana vam marxar d’excursió a la casa de colònies Can Mas de Torrelles de Llobregat per celebrar la nostra sortida de germanor.

Va ser un dia ple d’emocions, rialles i nous descobriments! En arribar, vam començar amb una gimcana molt divertida que ens va fer córrer, pensar i col·laborar amb companys i companyes de diferents classes. Gràcies a les proves i reptes, ens vam conèixer millor i vam aprendre a treballar en equip.

Per acabar la jornada, vam resoldre uns mots encreuats entre tots i totes, posant a prova la nostra els nostres coneixements sobre Sant Feliu i les festes de la tardor i compartint idees per trobar totes les paraules amagades.

Va ser una experiència molt especial que ens ha ajudat a enfortir els vincles i a començar el curs amb molta energia i ganes de seguir aprenent junts!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut