Les 3 R

REDUIR

• Esmorzars “Residus zero”

L’escola Salvador Espriu forma part del Programa  Escoles Verdes de Catalunya. Al llarg d’aquests anys s’han programat diferents accions per conscienciar als nostre alumnat sobre temes de sostenibilitat.

Recordem que és necessari que l’alumne vingui esmorzat de casa i que si considereu convenient que porti un petit esmorzar, haurà de ser un esmorzar que no generi residus.  Per tant  a l’escola  no es podran consumir begudes ni esmorzars envasats o embolicats en ampolles, bricks, paper,  plàstic  o alumini. Aquesta norma es d’aplicació també durant les activitats extraescolars.

Podran portar  embolcalls més ecològics: carmanyola, boca&rolls o ampolles reutilitzables (tot marcat amb el nom i curs).

REUTILITZAR

• Reutilització de llibres de 3r a 6è
  • Recollida de roba solidària

RECICLAR

• Recollida de piles

apiloHa arribat  APILO XII a l’escola. La vostra missió com a agents Apilo és reclutar, amics i familiars per omplir entre tots el coet contenidor de piles esgotades, i perquè així pugui arribar al Planeta Reciclatge! Esperem piles de tots tipus. Queden pocs dies per l’enlairament del coet!! COL·LABOREU!!

• Recollida de taps per accions solidàries