Cantània 2025: “Real”

Com és tradició a la nostra escola, els nois i noies de 5è han participat de la Cantània d’enguany que es titula “Real”. 

Aquest és l’argument de la Cantània “Real”. La Vera i l’Ernest són personatges de videojoc. L’Ernest vol saber què hi ha més enllà de les aventures que estan condemnats a repetir, vol sortir del rectangle on estan tancats. La Vera li diu que realitat i ficció són el mateix, i que l’una serveix per explicar l’altra (a través dels contes, les faules o amb metàfores). Com que no el convenç, li mostra les realitats d’alguns nens i nenes enganxats al videojoc que ells protagonitzen.

Als nois i noies de 5è els ha tocat interpretar el cor núm. 3 i han estat situats a l’escenari darrere dels músics i les veus solistes. Volem agrair l’esforç i dedicació de l’Oriol, el nostre mestre especialista de música. Hem après i hem gaudit molt de la Cantània. Ha sigut una experiència esplèndida.

Felicitats a tots i totes!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut