El dijous 30 de maig els grups de cinquè vam assistir a la UPC del Besòs a la trobada final de Nanoinventum. Amb un total de 900 alumnes d’arreu de Catalunya que han estudiat i après aspectes de la nanotecnologia, la trobada va servir per exposar les maquetes dels nostres projectes de nanorobot i arribar al concurs final.
Una de les nostres maquetes va ser premiada com a projecte de sostenibilitat dins dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Disposem d’uns diners per comprar nous materials de ciència!
Amb aquest projecte, els infants han pogut aprofundir en aspectes de matèria i energia a través del desenvolupament de la nanociència. També han experimentat i han pogut conèixer les característiques pròpies d’aquest apartat de la ciència. A més a més, apropa la ciència als infants d’una manera lúdica i reflexiva.
Us deixem un recull d’imatges perquè veieu com de bé ens ho vam passar.
Si cliqueu aquí podreu veure un vídeo de la jornada.






