MATRÍCULA CURS 21-22

Benvolgudes famílies,

Si el vostre fill/filla ha estat admès/a a la nostra escola heu de fer la matrícula de manera presencial entre els dies 14 i 17 de juny, en horari de 9.00h a 14.00h. Cal que demaneu cita prèvia en l’enllaç de la part inferior. És important que quan demaneu cita prèvia, poseu el nom i cognoms  de l’infant a l’apartat d’observacions.

CITA PRÈVIA MATRICULACIÓ 21-22

En el moment de formalitzar la matrícula s’ha de lliurar la documentació requerida i omplir presencialment els documents que us facilitarem a l’escola. Es realitzarà tot el tràmit en una sola cita.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR PER A FORMALITZAR LA MATRÍCULA

– Dues fotografies (mida carnet).

– Haver lliurat la documentació de la preinscripció. Si a la preinscripció no vau lliurar la fotocòpia del DNI del 2 pares, a la matrícula cal lliurar la fotocòpia del DNI del pare que falti.

– Fotocòpia del carnet de vacunes.

– Original i fotocòpia de la TSI (Targeta Sanitària Individual) del nen o nena.

– Emplenar els fulls de matrícula que us facilitarem a la secretaria del centre.

Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *